قوانین و مقررات

قوانین عمومی سایت

 کلیه اصول و رویه ها یدک پکیج منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک است  در صورتی که در قوانین مندرج،رویه ها و سرویس های یدک پکیج تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

اکثر قطعات ارسالی از شهر تهران و بعضا در مورد خاص از شهر ارومیه ( در صورت نبود قطعه در دفتر تهران ) ارسال خواهند شد.

ارسال کالا و خدمات فقط از سه طریق :تی پاکس -باربری -اتوبوس خواهند بود.

کلیه درخواستهای که سفارش ارسال آنها توسط مشتری فقط با تی پاکس بوده اگر زمان ثبت آن تا قبل از ساعت 13.30عصر باشند در همون روز کاری ارسال خواهد شد(مگر در موردی که شهر مورد نظر فاقد تی پاکس باشد) که ارسال آن توسط اتوبوس برای روز کاری بعد ارسال خواهد شد.

مدت زمان تحویل قطعات درخواست شده توسط مشتریان یدک پکیج (بسته به شرایط شهرهای مختلف  از 1 تا 4 روز کاری خواهد بود.)

در صورتی که موجودی محصولی در یدک پکیج به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای یدک پکیج محفوظ است. و یا مشتری می تواند بجای قطعه به اتمام رسیده محصول دیگری جایگزین کند.

درصورت انصراف مشتری یا اتمام موجودی کالا مبلغ پرداخت شده طی ۱۲ الی ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

امکان پرداخت در محل  وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ  سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

یدک پکیج همواره نهایت تلاش خود را می ‏‌کند تا کلیه سفار‏‌ش ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت ‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید بلافاصله پس از تحویل سفارش به یدک پکیج اطلاع داده شود.

درصورت عودت قطعه اگر اشتباه از طرف یدک پکیج باشد مبلغ کرایه کامل پرداخت می شود و اگر از طرف سفارش دهنده قطعه درخواست شده اشتباه یا اضافه درخواست شده باشد و یا استرداد گردد شامل پرداخت کرایه کامل (رفت برگشت) و کسر 10 درصد از مبلغ کل فاکتور می گردد.

 مواردی مشاهده شده بسته به اداره پست یا شرکت تی پاکس در همان روز یا روز بعد سفارش گذاری تحویل داده شده و رسید پیگیری به اطلاع مشتری رسانده شده است ولی بعضا در موارد نادر با کارشکنی شرکت تی پاکس یا اداره پست بسته راکد در محل توزیع مرسوله مانده و بسته دیر به دست مشتری رسیده و موجب شاکی شدن مشتریان شده هست یدک پکیج در این موارد خاص هیچ گونه نقشی نداشته و از خود سلب مسئولیت می نماید.

شرایط بازگرداندن کالا

1-اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی و یا آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

2-اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد.

3-عکس قطعات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است (که قطعه ای اشتباه ارسال نشود) ممکن است در بعضی موارد خاص نوشته عکس محصول با کالای ارسالی تفاوت های جزئی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت یدک پکیج است.

4- درخواست مرجوع کردن کالا به دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن قطعه نباید باز شده باشد).درصورت باز شدن بسته به هیچ وجه امکان بازگشت ندارد.

5- ملاک ضمانت کلیه مبدل های اصلی فقط عدم نشتی در هنگام نصب میباشد.در غیر اینصورت هیچ گونه ضمانتی پذیرفته نمیشود.

قوانین و مقررات ممکن هست به روز رسانی شود لذا قبل از هر بار خرید این بخش را بررسی بفرمایید.

با تشکر مدیریت

 

قوانین و مقررات ممکن است با توجه به گذشت زمان تغییر کند در نتیجه قبل از هر بار سفارش مطالعه این قسمت الزامی می باشد

درباره یدک پکیج

یدک پکیج با دو دهه فعالیت در زمینه تاسیسات حرارتی( خدمات پس ازفروش پکیج وموتورخانه-قطعات یدکی پکیج ) کوشیده است که خدمات مناسبی را به مشتریان خود عرضه کند. رضایت مندی مشتری در اولویت کاری این گروه قرار دارد و همیشه ارائه بهترین خدمات به مشتریان را وظیفه تک تک پرسنل گروه می داند.به توجه به رشد روزافزون پکیج شوفاژ دیواری درایران این مجموعه بر آن شد تا درسال  1391 اقدام به تهیه و توزیع قطعات یدکی اکثر پکیج ها برآید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای یدک پکیج محفوظ است. Copyright © 2006 – 2020

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.